lördag 3 januari 2009

Jul och Nyår

Nu är jag tillbaka på hemmet efter att ha varit hemma i ca 10 dagar. Det känndes tungt att åka tillbaka, speciellt när tåget jag skulle åka med var inställt, men som sedan gick ändå :S

Julen firade jag med min familj. Julklappar jag fick var: Twilight böckerna 1 och 2, en skiva, Kingdom Hospital serien, duschgrejer, en Lady Shave, pengar, godis, underkläder, en hårborste, och kanske något mer som jag glömt just nu.

Nyår firade jag i Söderbärke med några gamla klasskompisar, som jag gick i samma klass med i låg- och mellanstadiet och i parallelklass med i högstadiet. Fast tjejerna Anna-Karin och Malin gick jag med även i gymnasiet. Det var kul att träffa dem igen.
Vi käkade tacos, drack, spelade spel. Tack för en trevlig kväll!

Men nu är jag tillbaka här i Stockholm, jag kom hit igår klockan 18 ungefär. Känns som sagt tungt, men det går väl.


Jag mår fysiskt illa när jag hör ditt namn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,

Jag hoppas att du mår bättre nu. Jag har ätit Cipralex i över ett år och nu har jag börjat må bättre. Vill bara varna dig för det där med alkohol. Mitt hjärta stannade förra helgen och jag var riktigt nära att stryka med. Detta fick mig att vakna upp och sluta dricka, bara göra sånt jag vill och känner för. Polarna får tycka att man är hur tråkig som helst men det är mitt liv och det är bara de riktiga kompisarna som finns kvar när allt är över. Jag hoppas verkligen att du kommer bli frisk för det är ett rent helvete att känna som du gör... Lycka till /Helena