söndag 1 april 2012

Bara en hemsk dag


Jag kommer på mig själv med att inte ha ätit idag sedan frukost. Detta först när illamåendet slår till och jag håller på att kräkas. För många cigaretter och för lite att äta på en dag är ingen bra kombination.
Ångest och deppigheten har för flera timmar sedan tagit ett tag om mig. Jag önskar att det bara kunde släppa.
Orkade inte med skolarbete idag, även fast jag lovat mig själv att ta tag i lite till. Tankarna på att ha svikit mig själv får mig bara att må sämre. Och mörka tankar växer och då hatar jag mig själv ännu mera.
Som tur är så slipper jag vara ensam så länge till. Snart kommer älskling hem från jobbet.

Jag brutal rensade ut mina bilder på nuvarande Dayviews. Jag insåg först nu hur mycket jag faktiskt har vikt ut mig där. Inte då i form av nakenbilder, såklart, utan på många andra sätt. Jag förstår inte hur jag kunde vara så öppen med mitt liv på en sådan sida. Jag fick tänka till och jag kommer inte att göra om det. Ut med det gamla och in med det nya. Nu har jag startat om mitt liv. Eller hur?!


Inga kommentarer: