lördag 24 maj 2008

Ett mål uppnått

Jag har nått ett av mina mål här i livet (haha).
Jag har tagit på en polisbil :) Nu har jag bara ambulansen kvar att ta på. Och vad ska jag ha för mål sedan. Att åka i dessa fordon?
Jag, mamma och Kim var till Borlänge idag (fredag) för att handla en studentklänning till mig, men vi hittade ingen i Borlänge, så vi fick åka till Ludvika för att kolla. Där hittade vi en klänning, som jag är nöjd med. Eller ja, den var lite väl genomskinlig, men det blir nog bra. Får ha något under bara.
Så har jag varit på filmkväll hemma hos Kim. Det blev lite cider och öl och mycket chips och dipp. Det var gott alltihopa, men nu är jag så mätt att jag mår illa.
Det har varit en trevlig dag, jag har inte hunnit känna efter hur jag mår, så det har väl varit okej.
Imorgon (eller idag egentligen eftersom klockan är över 00:00) så ska jag till Falun och Falukalaset och se på Nordman (tror det stavas så.. heh), bland annat.
Så, ha det underbart, eller bra iallafall, så höres vi och kanske ses!

Puss hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevligt :) Har lagt till din blogg som en länk på min (har nyss skaffat) Vi ses på måndag!