tisdag 27 maj 2008

Huvudvärk

Har sådan huvudvärk att jag håller på att avlida. Det är jobbigt när man tar huvudvärkstablett efter huvudvärkstablett, men ingenting händer.
Idag hade vi en ganska onödig lektion Filosofi, vi pratade betyg och jag somnade en liten stund. Har varit så fruktansvärt trött de senaste dagarna. Men jag tröstar mig med att det är studenten snart!
Idag har vi (några stycken) målat säckarna till säckgången som är på måndag. Vi var hemma hos Anna-Karin och målade för fullt i flera timmar. Men det var det värt, de blev riktigt snygga. För se om det blir några handbojor också :D eller vad säger ni? hehe

Puss hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker allvarligt att vi borde kolla efter det :D vore inte det tufft?

Anonym sa...

Hej! Bra sida du har här!
Skulle vara väldigt glad om du tog dej en titt på min sida och skrev en liten kommentar, den handlar om psykiatrin!
Kram psykos