tisdag 10 juni 2008

Ett tag sedan sist

Det var ett tag sedan jag skrev något sist, såg jag. Så vad har hänt?
Vi har gått säckgången, där vi i våran klass var fångar, men svartvitrandiga säckar och en del av oss hade handbojor som vi satte fast oss i i repet.
Efter säckgången var det förfest hemma hos Annica, sedan var vi några stycken som gick ut på krogen.
Sedan har jag även tagit studenten!!! Förfest på hällarna och sedan gick vi ut på krogen för att fira. Men det känndes ändå inte riktigt som på riktigt, då jag har iallafall en termin kvar att läsa. Detta för att jag var borta en del när jag var inlagd på psyk.

Jag har också fått sommarjobb på hemtjänsten. Det känns bra att få tjäna ihop pengar under sommaren.

Hur är det då med mig fysiskt och psykiskt? Jo, i förregår låg jag i feber hela dagen och natten. Men sedan gav sig febern och jag började bli människa igen. Då jag har varit sjuk fysiskt så har jag inte hunnit känna efter hur jag mår psykiskt. Men idag är det väl sådär. Varken bra eller dåligt... jag vet inte...

Puss Hej!

Inga kommentarer: