tisdag 18 november 2008

Diagnos imorgon?

Imorgon kommer psykologen från Ludvika hit till Stockholm för att prata om den psykologutredning jag gjorde för några månader sedan. Kanske får jag en diagnos imorgon, kanske inte, men ni lär ialla fall få veta...

Mitt projektarbete skickades in till folkhälsoinstitutet för några månader sedan, och igår fick jag svar. Där stod det att de läst och disskuterat min "bok" och så skrev de: "För oss är det enfantastisk möjlighet att få sätta oss in i en ung tjejs liv och hennes erfarenheter. Du är en inspiration för oss att arbeta vidare med att främja barn och ungas hälsa och i den mån det är möjligt förebygga att detgår snett."
Fatta hur stort det är!! Bara att de läst det är helt underbart. det trodde jag faktiskt inte att de skulle göra överhuvudtaget. Men nu har de läst det!! Weeii!! =D

Bye bye!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du får den tryckt :D