lördag 29 november 2008

Hemma!

Jag kom hem till Dalarna igår. Det känns jätte bra att få vara hemma och slappna av lite. På måndag morgon åker jag tillbaka till Stockholm.
Vad skaj ag då göra nu när jag är hemma? Jo, jag har väl lite planer. Jag ska träffa J, jag ska laga mat i kväll och jag ska baka imorgon med min syster. Annars blir det väl bara att njuta av "ledigheten", för ja, det är så det känns. Så slipper jag motionen på måndagmorgon. Yay!
Förhoppningsvis träffar jag Syster på centralen så tar vi sällskap på väg tillbaka till behandlingshemmet. Ska bli så underbart att träffa min Syster igen. Som jag har längtat... <3 på dig.
Känner mig speedad och glad. Så det är dagsformen. Men jag var nog ännu värre igår. Jag skrattade åt allt. Kanske kan jag nu göra det eftersom min antideppresiva är borta och jag får tillgång till mina känslor igen. Jag kan nu känna både glädje och sorg. Det kunde jag inte förut så gick jag som en zombie och kände ingenting. Jag hoppas bara att jag ska klara mig utan mediciner tillslut. Nu håller vi på att trappa ner min antipsykotiska Abilify med. Jag ska ta min sista tablett imorgon. Det är med blandade känslor. Men jag hoppas.. hoppas att det ska gå bra. Även om jag inte tror det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt att höra att du börjar må bättre, fortsätt kämpa det kommer ordna sig för du är starkare än du tror