torsdag 3 juli 2008

Operation Viktnedgång

Jag, Evelina, mamma och pappa var på IKEA och Marieberg idag. Jag köpte: underkläder, lösögonfransar, kajal, ett par skor och lite köksgrejor. Jag fick något så fruktansvärt ont i benen och bestämmde mig för att inte gå någon promenad när jag kom hem. Jag har ju påbörjat min "Operation Viktnedgång". Jag har beslutat mig för att nu ska jag gå ner i vikt. Jag vill ner till mina 55 kg som jag vägde innan jag började med alla mediciner.
Jag är nöjd med dagen och ser fram emot nästa. Imorgon är vi några stycken som ska ut på krogen och det är förfest hemma hos mig.
Mina röster har minskat. Det är Fluanxolets förtjänst. Jag har nästan inte hört någonting de senaste dagarna. Erafolket.. har de dött? De skriker inte ens nu mera, deras skrik har jag hört sedan jag var liten. Så det känns lite... vad ska jag säga... tyst.
Men tyvärr så föll jag ganska rejält i förregår. Det resulterade i ett nytt skärsår på höger ben. Men men, nya tag. Jag ska fixa detta!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Go girl :D Bra att höra att du börjar bli bättre och att du själv börjar hitta lite mer positiva saker i livet , kramar på dig!

Anonym sa...

Vill också vara med ju >_<
Men jag är ganska vresig just nu på grund av tandvärken :(

Anonym sa...

Och KLART du kommer att klara det. Jag vet det, och jag vet allt ;)