måndag 4 augusti 2008

Paint it black

Var nyss ute och rökte. Nu sitter jag här vid datorna igen och lyssnar på musik, Type O Negative är en ny favorit.
Har inga planer för dagen, förutom att bara överleva.
Jag har inte skurit mig på typ tre- fyra dagar, men lusten finns där. Men jag måste hålla ut, för att få pengar avdragna från skulden. Men vad händer när skulden är "avarbetad"? Kommer jag att börja igen då?
Igår mådde jag verkligen skit. Jag hade starka självmordstankar och jag funderade på att lägga in mig. Jag har fortfarande sådana tankar och det kan nog bli inläggning vilken dag som helst... Jag måste för att få komma bort, övervakning/personal runtomkring mig dygnet runt, så jag inte tar livet av mig. Jag fattar inte varför det svänger så fort. Ena dagen är jag "speedad" och manisk och andra dagen ligger jag bara i sängen och gråter tyst för mig själv. Det är inte kul detta. Fan!

Hej!

Inga kommentarer: