lördag 14 februari 2009

Medicin igen

Så länge klarade jag mig utan mediciner, men nu gick det inte längre.
I torsdags fick jag en ny medicin. Det var första gången det kändes som om jag blev tagen på allvar av läkaren. Och det känndes bra.
Sedan vet jag inte vad jag tycker om att jag börjat med medicin igen. Det är delat.
Visst, jag kan tycka att det är bra om den gör mig bättre. Men å andra sidan tänker jag att "Fan nu är jag tillbaka i medicinträsket. Ska jag aldrig få vara medicin fri? Ska jag äta mediciner livet ut?"
Men, men, det är väl bara en period nu i mitt liv som jag behöver dem. Jag försöker tänka så.

Nu är jag helt klar med Projektarbetet. Det känns über skönt och betyget blev jag ännu mera glad över.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, kul att höra att det blev bra resultat med projeketet, Har nominerat dig på min blogg, du får gå in och titta! Kram

Anonym sa...

jag känner igen mig i dina ord, det där med att äta medeciner och inte. lägger nog till din blogg på bloggkoll tror jag =)