söndag 22 februari 2009

Då var man inte tonåring längre

Då var man alltså 20.
På min 20- årsdag gjorde jag inte så jätte mycket. Var såklart till Systemet och handlade (haha) men det känndes lite onödigt att köpa mycket eftersom jag åker tillbaka till Stockholm i morgon. Så jag köpte bara några alkoläsk.
I present hemifrån fick jag Rammsteins Völkerball, som jag hade önskat mig + 1000 kr + en chokladkaka. Och från mormor fick jag glas och en glasvas som var häftig + 1000 kr. Tack alla för presenterna!

Idag har vi i familjen varit och ätit min födelsedags middag i Ludvika.

Jag känner mig tom. Helt avstängd. Precis som man gör av antidepresiva. Man känner sig rastlös och vill göra något, men allting känns helt meningslöst. Till och med äta känns meningslöst, vilket har bidragit till att jag har gått ner i vikt (men det gör ju absolut ingenting liksom).

Nu sitter jag här, lyssnar på musik, dricker Aquatini och bara myser.

Inga kommentarer: