tisdag 15 april 2008

"I'm not sober all the time and you bring me down, at least you try"

Det känns som om jag skriver samma saker hela tiden, men jag har ialla fall varit hemma från skolan idag. Jag är sjuk och klarade inte av att gå till skolan idag. Det var lite synd eftersom jag skulle ha skrivit prov idag.
Jag orkar inte göra läxor, fast jag behöver arbeta bort lite, för att inte få allt kvar till slutet. För slutet på skolan närmar sig faktiskt, det är bara några veckor kvar nu.
Idag har jag också skickat iväg en ansökan om sommarjobb. Hoppas att jag får jobbet. Det är på hemtjänsten, jag vet, det kanske inte är det bästa jobbet, ta hand om pensionärer. Men jag jobbade där förra sommaren och jag tyckte att det var helt okej. Det är ett jobb ialla fall och man tjänar pengar vilket jag är i stort behov av.
Nu ska du få fortsätta med ditt. Tack för att du tog dig tid att läsa :)

Puss

Inga kommentarer: