måndag 7 april 2008

Onödig skoldag


Det var en väldigt onödig skoldag för mig idag.
Jag gick upp klockan 06:00 och gjorde mig i ordning och åkte iväg till skolan. När jag kom dit skulle vi ha filosofi, men vi hade prov och eftersom jag har varit sjuk så visste jag inte om det. Så jag fick sitta i kapphallen och läsa det de andra hade prov på. Så hade de andra engelska vilket betyder håltimme för mig. Så skulle vi ha religion, men läraren var sjuk. Så var skoldagen slut och jag har inte haft någon lektion. Helt onödigt att åka dit.

Mamma har lovat att hon drar bort 100 kr på min skuld till henne för varje hel skolvecka jag går. Det känns bra för nu ligger min skuld till henne på ca 2500 kr, någonting.

Sitter nu och har tråkigt. Skulle behöva skriva lite på smahällskunskaps arbetet, men jag har ingen ork eller lust, så jag tar nog det lite senare.
För övrig mår jag ganska bra. Lite ångest och röster, men det går.
Lyssnar på Tori Amos, hon är bra. Men inte riktigt min musik smak ,men hennes röst är fin.

Inga kommentarer: