onsdag 2 april 2008

Haha "Anonym"

Jag fick en sådan jävla komisk kommentar (från en anonym- haha) till ett av mina inlägg som jag bara måste svara på. Någon verkar inte stå för sina åsikter och tankar utan skriver sig som "anonym".

För det första: Jag skryter inte om att jag mår dåligt och jag vill absolut inte må dåligt, men det gör jag och det tänker jag inte be om förlåtelse för. Jag delar med mig av mina upplevelser och tankar till er som vill läsa. Min blogg är helt frivillig att läsa och du som skrev kommentaren behöver absolut inte läsa om mitt skrivande stör dig.

För det andra: Ja, jag har en jätte mysig kille som hjälper mig i alla väder, men vad du inte verkar förstå är att han också har haft det jobbigt och att jag hjälper honom tillbaka. Vi hjälper varandra. Det är det man gör när man älskar varandra. Är du avundsjuk kanske? Och att Kim skulle förtjäna bättre? DET är upp till han. Och vad jag vet så älskar han mig över allt annat och det kan ingen eller inget ändra på.

--------
Idag har jag varit på läkarsamtal på psyk. Det var en för mig ny läkare, och han var jätte trevlig. Han ställde frågor som jag fick svara på och han tyckte att jag svarade "otroligt klart och bra" på frågorna.
Så höjde han Cipralexdosen. Sedan var det bara för mig att åka hem.
Senare ska jag laga korvstroganoff till kvällsmat. Det får bli allt för nu.

Hej

Inga kommentarer: