tisdag 26 februari 2008

Helgen och ny frisyr


Jag har inte skrivit på länge, jag vet egentligen inte varför.
Min helg var mys. Jag tillbringade den som alltid med min älskling. På lördagen åkte jag, älskling, mamma, pappa och syster till China Town och åt min födelsedagsmiddag. Jag åt en filé Oscar. Det var gott. Annars så flöt helgen på som vanligt. Vi gjorde inte så mycket jag och älskling. Myste och drack Gin, såg på tv och så.

Igår åkte jag och syster in till Ludvika för hon skulle klippa sig. När vi kom fram till salongen så började syster bläddra i tidningar för att hitta en ungefärlig bild på den frisyr hon ville ha. När hon väl kom fram till frisören och berättade verkade det inte riktigt gå fram vilken frisyr hon ville ha. Men jag tror syrran blev nöjd ändå. Jag tyckte det blev snyggt. Ni ser bilden ovan på hennes nya frisyr.

BB

Inga kommentarer: