torsdag 21 februari 2008

You are so easy to read, but the book is boring

Så har man genomlidigt ännu en dag i skolan. Idag hade vi Estetiskverksamhet, alltså bild för min del. Vi skulle gå på "vernissage" och välja ut en bild att skriva och berätta lite om. Och sedan skulle vi börja på våra stilleben. Vi skulle ta med en valfri sak, jag tog med en rödlök, som vi sedan skulle måla vit. Nästa gång ska vi fortsätta att jobba med våra vitmålade saker.
Jag fick stå krokimodell också, det var inte så farligt som jag hade trott, även om det var läskigt att stå där på scenen inför alla. Men det gick bra.

Nu ska jag snart skriva på mitt CV till svenskan som ska vara inne imorgon. Men vet inte riktigt hur jag ska skriva, därför har jag skjutit upp det. Skulle egentligen ha jobbat med det på håltimmen i tisdags med mina responskompisar, men jag var sjuk då.

BB

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi tänkte jobba nästa tisdag också så vi kan jobba tillsammans då istället :)