fredag 8 februari 2008

Sjuk



Jag är, som igår, hemma och är sjuk. Har skit ont i magen och kan knappt gå.
Fick mina beställda kläder i förregår. En lackklänning och ett par skor. Men jag vet inte om jag ska behålla klänningen, då den är lite väl sexig för min smak. Även om jag tycker om den. Men skorna som jag fick älskar jag.
Idag är det Fredag och det betyder att jag får träffa älsklingen i mitt liv. Är så glad för att jag har honom.
Det är jobbigt just nu, inte bara detta om magen, utan även psyket. Jag är så nere att jag inte vet varken ut eller in. Har tankar på självmord ibland. Och min terapeut frågade om jag kan ta ansvar för mina tankar. Och jag sa att jag kunde det. Vill inte bli inlagd, även om jag kanske skulle behöva det.
Ofta kan jag inte hålla isär på drömmar och verklighet. Om jag har drömt något på natten så vet jag inte om det har varit sant när jag vaknar. Det är förvirrande. Och så dessa minnesförluster. Jag minns oftast ingenting om gårdagen. Det är inte bara grått utan ofta helt svart. Det är helt borta.

1 kommentar:

Anonym sa...

You'll gonna make it!!!!

Förresten så kvar klänningen väldigt fin tyckte jag :)