tisdag 3 maj 2011

Blixtar

Det är hemskt dåligt just nu. Jag är ledsen nästan hela tiden och jag får emellanåt riktigt svårt att hålla tillbaka tårarna.
Det är för mycket, jag orkar inte.
Jag orkar inte med människor, jag orkar inte riktigt vara nå vidare social. Men vem bryr sig?

Igår såg jag både en svart hund, som var glad och viftade på svansen. Dock så såg inte Per den.
När jag skulle sova så frös jag så mycket att jag skulle lägga på mig filten också. Och då upptäckte jag att jag såg blixtarna när jag fick stötar. Jag gnuggade händerna mot filten och fick flera stötar. Det var ganska coolt.

Idag har jag trillat i färgburken och blivit svarthårig. Nu kan jag ha mina extensions utan att det ser alltför konstigt ut. Så jag är nu både svarthårig och långhårig.
Jag bakade också en äppelpaj, bara för att hålla mig sysselsatt.



Äppelpaj




3 kommentarer:

Anonym sa...

Kram på dig - hoppas du mår bättre snart. Är det en reaktion på ändrad medicinering tror du? Du är så fin i svart hår!

SannaElisabet sa...

Tack! <3
Jag har inte ändrat medicin än. Eller ja, trappat ner Zoloft för några veckor sedan.
Men på måndag sätts nya medicinen in. Jag kan tänka mig att det blir värre då, i början :(

Ie sa...

svart hår passar dej jättebra-så fint :)