måndag 2 maj 2011

Piller krångel

Hade läkarsamtal idag.
Det blir bara en massa krångel när man äter p-piller har jag lärt mig idag. Jag fick stämningsstabiliserande insatt idag, eller ja, jag ska börja med det på måndag...
Sedan ska jag alltså käka p-pillerna hela tiden och hoppa över sockerpillerna, för självklart krockar de och påverkar varandra... Suck.
Åh, vad trött jag är på piller.

Mår dåligt för övrigt. Höll på att börja grina på läkarsamtalet, helt utan anledning. Det kommer så plötsligt. Men som tur är så kunde jag hålla kvar tårarna i mina ögon.

Hade svårt att somna igår så det blev både propavan och sobril. Jag var tvungen.
Jag grät innan jag somnade. Sedan sov jag oroligt fram till klockan 06:40 när alarmet ringde.

Bilder från Valborg och idag:
Rösta gärna i min lilla undersökning!


VBU- kören, däribland min bror uppträdde på Valborg

Brasan



Inga kommentarer: