lördag 12 november 2011

Elektricitet

Denna vecka har bestått av lite olika delar både bra och lite sämre. Jag kan meddela att jag har börjat trappa ner Zoloften och upplever samma uttappnings-symptom som med Cipralexen. Känslan av att det strålar elektricitet från hjärttrakten och ut i vänster arm än så länge, men jag vet att det snart kan komma att kännas i hela kroppen. Men jag vet också att det kommer att gå över helt.

Kylan ilar in till benen i kroppen. Det är så fruktansvärt kallt och mörkt ute. Älskling jobbar och jag köpte en godispåse och tänkte tröstäta lite. Tröstäta bort lite ensamhet, smärta och ångest. Jag tror jag tar på mig lite av världens alla problem denna kväll.
Men nu när godiset är köpt så känner jag inte alls för att äta det.

2 kommentarer:

Erajka sa...

Fick också liknande symptom både vid utsättning av cipralex och zoloft.
Har du testat anafranil?
Jag äter dem just nu och det är första gången jag inte råkat ut för några biverkningar och faktiskt känner att saker och ting har lättat.

SannaElisabet sa...

Det är hemskt, men övergående tack och lov.
Nej, Anafanil har jag inte ätit. Vad jag vet har jag bara ätit SSRI.