onsdag 2 november 2011

Jakt

Fucking överkörd känns det som. Kanske blev jag det, men vem fan bryr sig?
Har i övrigt haft underbara och mysiga dagar med Älskling. Trots att jag idag fick springa på vartenda apotek här i stan idag för att kunna hämta ut meds. Tackar hjärtligt för snälla människor med bil som skjutsar omkring på mitt arsle.
Sista apoteket jag var på, och när det var min tur, så sa jag direkt: "Nu ber jag till högre makter att ni har Sobril". Hon bakom disken skrattade till lite (jag skojade inte, men ja.. jag var desperat på grund av ångesten) Jag kom på efteråt att jag dock lät som en riktig pundare. Men jag kände bara detta starka behov av att få ner ångesten.
Trött och seg, mmmhhmm prova själv att spela mahjong på lugnande. Det går seeeegt. Det gå inte alls.
Ska alldeles snart hoppa i säng.
Gym står på schemat imorgon bitti. Jag både ser framemot det och inte.
Nåväl, slut pladdrat från mig.

Inga kommentarer: