lördag 14 januari 2012

Helt och hållet meningslöst, men ändå inte

Innehållet i detta inlägg är helt och hållet meningslöst egentligen, men ändå inte.
Jag har en hel del bra egenskaper också. Som att lyssna, jag är en bra lyssnare.
Att se mina problem och försöka göra något åt dem. Jag kämpar dagligen med mig själv. Jag gör ett jobb som inte alla kommer att få göra på samma plan. Och jag har som framtidsplan att vända allt skit till något positivt. Möjligen till att hjälpa andra.. på något vis.

Jag ser mina problem. Vissa orkar jag inte ta tag i just nu. Vissa problem, gigantiska sådana, har jag redan betat av, alternativt jobbar som sjutton med.
Svammel, jag vet. Jag är svamlig, om inte alltid, så iallafall just nu.

Trött på grund av dålig sömn.
Dimmig på grund av ångesthantering. Ångestflykt?
Skitsamma.
Snart börjar skolan...

Det som inte dödar, det härdar.
Är det verkligen så? Vissa saker tror jag bryter ner mer än vad de hädar. Men det är bara en tanke sådär tagen ur luften.

Inga kommentarer: