söndag 22 januari 2012

Pengar NU! Våffla igår!

Så jävla underbart att mitt comviq - kompis skulle gå ut nu då när jag inte har några pengar. Hoppas inte jag behöver ringa några viktiga samtal. Skulle ha behövt ringa mottagningssköterskan om ett nytt recept på Sobril. Meeeen... jag har terapisamtal imorgon på deras samtalstid, så hur jag ska lösa detta vette fan.
Åh vad jag vill ha pengar, nu nu nu! Inte den 27:e. Jag behöver pengar nu! Det är alldeles för mycket månad kvar.

I går åt jag och älskling våfflor. Mmmmums!

Våffla med jordgubbssylt och vaniljglass, samt lite salt.

Lyssnar på Fear Factory, städar så händerna blöder och funderar på om jag orkar plugga idag eller om jag tar en pluggdag imorgon istället. Får klura på det. Nu, en cigg.

3 kommentarer:

Isabelle sa...

På mina vårdkontakter kan man förnya recept? Fast hur lång tid det tar vet jag inte. Behövs bara internet. Har aldrig gjort det själv men jag har avbokat tider och beställt journalkopior. Fast vilka mediciner det gäller vet jag inte heller, men du kanske har testat det redan? Tycker det är bättre än att ringa jämt... Aja, bara ett tips om du inte visste...

SannaElisabet sa...

Isabelle: Jo jag vet att det går. Eller ska gå. Det slutar ändå alltid med att jag blir tvungen att ringa eftersom det krånglar.

isabelle sa...

Ah, okej. synd det :( Man blir ju bara arg när det krånglar, bättre att hålla sig till telefon då ;)