torsdag 26 januari 2012

Kräkinlägg

Jag blir så less på mig själv. Hur svårt ska det vara? Jag vet att jag inte är korkad med just när det kommer till siffror så är jag lost.
Jag tror att Företagsekonomin kommer bli jävlig. Den har redan börjat jävlas, och visst, vi är på det första av två svårare kapitel, men det bryter ner mig. Gråter och känner mig dålig för att jag inte förstår. För att jag inte får det att stämma. Jag blir bara så ledsen på mig själv.
Varför utsätter jag mig för ett matte-ämne när jag avskyr matte? Självplågeri är vad det är!

1 kommentar:

Camilla W sa...

I början hade jag också jättesvårt med företagsekonomin. Fattade fel och gjorde fel. Men försök kämpa på och inte ge upp. Bara försöka läsa det igen och försöka "bena ut det". Om man blir arg och ledsen så låser man sig och kommer ingen vart. Då är det bättre att låta det vila tills man lugnat ner sig och är beredd att möta motgången.