lördag 11 februari 2012

Check, check

Yes, då var det nödvändiga fixat inför Rammstein-konserten. En sten har lyfts från mina axlar. Nu är det bara att invänta avfärds datumet och sedan blir det ren lycka och en fantastisk upplevelse med finaste pojkvännen. Åh vad jag vill att det ska bli den 17:e. Nu, nu på en gång.

Klarade av skolan denna vecka. Duktig tjej! Lämnade också in en ändringsblankett gällande Företagsekonomin som byts ut mot Etik och Livsfrågor. Ytterligare en sten fixad denna vecka. Skönt.
Pluggade som en tok i söndags, vilket resulterade i att jag inte hade något att göra på tisdagslektionen, sitta och rulla tummarna i ca 2 timmar. Jaja, jag slipper jobba hemma denna vecka iallafall då jag har jobbat på så pass att jag gjort nästa lektion också.

I övrigt mår jag okej. Upp och ner i vanlig ordning. Magkatarren har lugnat sig något och jag mår inte längre illa varje morgon. Däremot så har jag fortfarande ont mestadels hela tiden, inte riktigt lust att äta. Eller det är väl kanske mer så att jag blir mätt på en gång och så är jag inte lika sugen på godis och chips. Detta i sin tur leder till att jag har gått ner i vikt. Inte helt fel, tycker jag själv.

Ber om ursäkt för att jag är så dålig på att uppdatera. Det är bara ganska mycket just nu.

Inga kommentarer: