lördag 4 februari 2012

Huvudet i väggen, bokstavligt och bildligt

Skolveckan misslyckades jag med även denna vecka. Jag har alltså missat mer tid i skolan, än vad jag har varit där. Men, jag har iallafall jobbat hemma och kommer sätta mig en stund idag med.
Måndagen körde jag huvudet i väggen. Bokstavligt talat och bildligt talat. Jag fick nog och bara grät. Jag insåg att jag inte kan plåga mig på detta viset med skolan. Jag kan inte riskera att bli sämre igen, endast på grund av skolan. Så jag började ta tag i denna Företagsekonomi B kursen. Fick äntligen, här i slutet på veckan, tag på studievägledaren och tog upp det. På tisdag så tar jag nästa steg i bytet.
Skolan passar inte mig och har aldrig gjort. Jag vet inte varför, men så är det.

Mår bättre tack vare min älskling stöd och kärlek.
Bra. Okej. Lite lätt illamående. Magkatarr.

Idag ska jag träffa lillsis och ta en fika. Trevligt! Det var så länge sedan bara hon och jag sågs.
Nu försöker jag starta upp dagen, det går segt, men då får det väl göra det tänker jag. Ska ta och plugga lite här snart.
Slår på lite bra musik och hugger in på böckerna.

Inga kommentarer: