söndag 19 februari 2012

Rammstein 120217!

Tyskarna har den svenska drottningen att tycka om och vi har Rammstein!
Jag kommer på mig själv med att le genom hela konserten. Åh så förbannat underbart det var! Ge mig den dagen igen och låt den aldrig ta slut.
Bästa låtupplevelse, måste ha varit "Du Hast" där publiken kommer igång på riktigt. Jag som såg Rammstein 2004 och jämför lite, så var "Du Hast" bättre denna gång tillsammans med publiken.
Sämst var "Pussy", där vet jag inte vad som hände med oss i publiken. Plötsligt så var det som om man glömt bort texten när det blev engelska.
Ljusshowen och elden! Ja, vad kan man säga mer än att det var helt awesome!
En helt fantastisk upplevelse var det. Och grymt mycket folk. Träffade på en bloggläsare som jag nu säger hej till härigenom också :)
Skulle ni känna igen mig så är det bara att komma fram och hälsa. Jag blir bara glad!





Inga kommentarer: