måndag 28 januari 2008

...

Läxor, läxor och läxor. Jag översköljs av dem. Jag har så mycket att gör att jag inte hinner med allt. Har väl jobbat undan en del idag, eftersom jag är hemma från skolan.
Helgen gick fort. På lördagen kom min älsklings stulna bil till rätta. I stort sett hel. Stereon och högtalarna var borta, den dåliga damsugaren, handskarna och fälgarna var också borta. Men det var tur att den kom tillbaka.
Fan ta dem som stal bilen.
Nu ska jag fortsätta med läxorna.

***
16:11
Nu har jag varit ute på en promenad med hunden. Det var väldigt halt ute.
Har en oroskänsla i kroppen, som inte går att beskriva med ord. Jag orkar inte med någonting, jag orkar knappt med att överleva. Vet inte hur jag ska vara för att det ska vara bra för andra. Jag är farlig för mig själv när jag mår så här dåligt. Och det finns inget som någon annan kan göra. Men vad kan jag själv göra?
Oftast kan det hjälpa att skriva, men jag har ingen ork just nu. Jag vill inte göra någonting.

Inga kommentarer: