onsdag 9 januari 2008

Skola

Nu har jag vaknat, ätit frukost, sminkat mig och varit ute och rökt. Ska snart till skolan. Första skoldagen (igår) var helt onödig. Vi hade naturkunskap och vi skulle jobba själva, vilket resulterade i att ingen orkade göra något, så vi bara satt där och väntade på att lektionen skulle ta slut. Sedan åkte jag hem och gick och lade mig i min säng för jag var så trött och jag orkade inte göra någonting. Hade inte lust att göra något heller.
Idag har vi religion (blää) ser inte fram emot skoldagen precis. Men vilka dagar gör man det? Men som tur är så har jag bara en lektion och slutar 14:15.

***
18:34
Fy fan vad dåligt jag mår. Rösterna viskar från sitt rike. De viskar eller skriker mitt namn. Jag spelar musik så jag inte ska höra, men rösterna tränger igenom allt. Jag hör ändå.
Jag har en äcklig blåsa på höger arm, som kommer från en cigarett som jag tryckte mot armen. Och den ömmar. Fy fan!

Inga kommentarer: