måndag 14 januari 2008

Don't know



Klockan är 09:46 och jag är hemma från skolan. Alltså jag har varit i skolan, men vi hade ingen svenska och då hade jag typ 4 timmar till nästa lektion. Detta gav mig ångest så jag åkte hem.
I helgen har jag inte gjort så mycket. Var med älskling och vi gick promenader och drack varm choklad efter det. Det var mys. Sedan sov jag för första gången i den nya sängen hemma hos älskling. Den var jätte skön.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har inga läxor, vad jag vet. Och jag har inget annat att göra heller. Ska kanske gå ut med hunden, men just nu klarar jag inte av det på grund av ångesten, men lite senare kanske.

***
15:46
Nu har jag varit ute och halkat med hunden. Så har jag sovit en stund. Har sådan huvudvärk. Nu sitter jag här vid datorn och skriver. Och laddar upp bilder på bilddagboken. Där heter jag Skadligtavfall, om ni vill kolla.
Det är dags för fyra dosen av Theralen känner jag i kroppen. De säger att de inte ska vara beroendeframkallade, men jag tvivlar. Jag blir helkonstig om jag inte har fått min dos av Theralen. Så nu ska jag ta den.

***
19:57
Jag har fortfarande huvudvärk.
Jag försöker bara att överleva. En dag i taget. Så lever jag. Jag kan inte se längre fram. Det går bara inte. Jag är rädd för framtiden. Det är så stort.
Jaja, nu ska jag se på Outsiders.

Inga kommentarer: