tisdag 15 januari 2008

Left Behind


Jag är hemma från skolan på grund av att jag har ont i magen och mår illa. Plus att jag har ångest. Ångesten känns som en rädsla, en rädsla fast jag inte vet vad jag är rädd för. Den känns också som en oro i kroppen. Det är svårt att förklara.
Jag vaknade och gick upp 06:00 för att gå till skolan, men så kände jag att det aldrig skulle gå, så jag stannade hemma. Om några timmar, när han har slutat, ska jag träffa älskling. Det ska lysa upp min dag, för det är det han gör. Han lyser i mitt mörker.
Inatt fick jag i alla fall sova för rösterna. Så jag sov hela natten tills klockan ringde. Då kände jag mig ganska utvilad.
Imorgon ska jag hämta mediciner på dagbehandlingshemmet.
Jo, jag har föresten börjat banta. Nu ska jag gå ner de kilon som jag gick upp när jag åt Remeron (antidepressiv medicin). Får se hur det går.

***
14:15
Nu har jag skrivt ungefär två timmar på min bok. Det var skönt att få skriva av sig. Det är alltid lika underbart. En sådan lättnads känsla. Nu får jag snart träffa älskling, om bara 45 min ca. *Längtar*

Inga kommentarer: