måndag 21 januari 2008

Vad ska jag göra?



Fredagen gick bra. Söndagen också. Men lördagen var jobbig. Jag hade stark ångest och jag mådde fruktansvärt dåligt. Jag ville bara dö. Erafolket skrek från sitt rike och jag hade stvårt att koncentrera mig. Jag visste inte om jag var verklig eller overklig. Om jag var hos älskling eller om jag var någon annanstans. Jag känner mig så dum när jag utsätter älskling för min sjukdom, men jag vet inte vad jag ska göra när jag mår dåligt. Mår jag dåligt så gör jag det, det är inget jag kan styra över.
Idag har jag jätteångest igen. Jag skakar och kan inte fokusera på vad jag gör. Jag orkar inte gå till skolan eller terapin idag, så jag stannar hemma. Jag har kollat på film oc legat i min säng ochskakat. Jag försöker röka, men jag håller på att tappa cigaretten hela tiden. Vad ska jag göra?

Inga kommentarer: