söndag 14 september 2008

2 dagar kvar

Då var det bara två dagar kvar.

Jag har nyss varit ner på macken och köpt cigg och en tändare. Det får bli dagens inköp.
Jag hoppas på att mitt batteri till kameran kommer imorgon. Då kan jag börja ta kort igen. Det är så segt att ta kort med mobilen, det blir så dålig kvalitet.

Jag gick upp 08:30 för jag kunde inte sova nå mer. Åt frukost och drac en kopp äckligt kaffe. Vet inte vad det var för fel på kaffet eller om det var mig som det var fel på...
Vad ska jag då göra idag. Ja lite skolarbete blir det nog. Har en uppsats i Samhällskunskap C att skriva klart, så det blir nog till att få färdigt den. Så ska jag packa ännu mer. Har lagt ner två böcker, min spikgrej och tarot kortleken. Ska väl försöka ta upp det här med tarot lite mer nu när jag är borta.

Bev är den första som har fått läsa igenom det jag har skrivit i min bok, som ska bli mitt projektarbete, inte ens jag har läst igenom det än. Och hon tyckte det var jätte bra skrivet. Och jag blev så glad när jag hörde det. Tack Bev!

Bye Bye!

Inga kommentarer: