söndag 7 september 2008

Sätta igång med småsaker

Idag gick jag upp relativt tidigt. Kommer inte ihåg riktigt vad klockan var, men runt en halv tio. Känner mig något piggare idag. Men jag orkar inte små saker som att sminka mig, sätta igång med skolarbete osv. Undrar om jag ska strunta i skolarbetet idag, jag jobbade en hel del med det igår.
Det är jobbigt. Överallt på TV och Internet är det om kärlek. Bara för att jag är olyckligt kär, eller vad det nu heter. Det är frustrerande. Varför kan jag inte få vara lyckligt kär? Är det helt omöjligt?

Sitter och lyssnar på Papa Roach låt Forever. Den passar så bra in på mitt liv just nu.
Because days come and goes, but my feelings for you last forever!!

1 kommentar:

Anonym sa...

I hear ya om det där med kärlek...överallt jag går eller nåt ser jag lyckliga par etc etc...det är lite orättvist!
(Hoppas med hela mitt hjärta o min själ att du blir bättre snart <3)