torsdag 4 september 2008

Ledsen och gråter

Så var det dags för ännu ett samtal med min psykolog idag. Ska snart dit. Vi ska prata mer om behandlingshemmet som hon nu igår har varit och kollat på det.
Det ligger i Järfälla alltså utanför Stockholm. Jag tror att det kan bli bra, men samtidigt tvivlar jag på om de kan hjälpa mig. Men jag hoppas på det bästa.

För örvigt mår jag skit. Inte alls bra. Jag är sååå deppig och bara gråter nästan hela tiden. Vilket i och för sig är skönt för jag har inte gråtit på näsan ett år. Men det är jobbigt med, för jag är inte van vid att andra ser att jag är ledsen och gråter.

Aja..

Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bra att gråta! Även om det är jobbigt när man är ovan! Numera kan jag gråta inför folk men för ett par år sedan höll jag hellre en riktig jävla järnmask över ansiktet och bröt ihop utom synhåll istället. Även om jag mådde rent förjävligt. Men jag förstår känslan av att det är jobbigt att visa tårarna.
Håller höger tumme så hårt jag kan för att det ska fungera för dig!