onsdag 10 september 2008

Viksjö Gård

Jag ska skriva ett snabbt inlägg innan jag åker till skolan.
Igår var jag, mamma och pappa i Järfälla och besökte mitt behandlingshem, som jag kommer att bli inskriven på på tisdag nästa vecka.
Det var en ganska stor vit byggnad med två flyglar. En ungdomsflygel dit man får flytta ut när man kommit längre i sin behandling, och en personal flygel.
Det var som min psykolog sa: att det var en varm känsla och ett varmt mottagande.
När vi kom kom det fram en svartklädd kille och sa att min lack kjol var fin, det gjorde mig glad. Så fick vi massor av information om allt möjligt. Så fick vi gå runt och titta.
Jag kommer att få ha mobilen på hela tiden, men på ljudlös vissa tider på dygnet. Så känner ni för att ringa, mina vänner, så är det bara att slå en signal :)

Känner en gnutta hopp för framtiden, ialla fall. Jag hoppas på att jag blir frisk och får komma hem snart igen.
Jag kommer att försöka skriva här ibland, fortfarande, för det fanns en dator man kunde låna där.

Hej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad glad jag är för din skull Sanna! Hoppas verkligen att du trivs där och blir bättre! <3

Anonym sa...

så bra! håller tummarna för dig! du är så modig tjejen!

Noel sa...

På Viksjö nu, hur gick det för dig? Smsa gärna 0760665881 :)