lördag 13 september 2008

3 dagar kvar

Nu är det bara tre dagar kvar tills jag åker till Järfälla och Viksjö Gård. Jag håller på att packa förfullt hela tiden. Det är mycket man ska ha med. Allt man använder i vardagen plus lite extra.
Kläder (finkläder och myskläder), underkläder, smink, cd-spelare, cd-skivor, andra toalettsaker, saker att pryda sitt rum med, mediciner, ja jag kan göra listan lång, men jag kommer inte på något mer just nu.
Det är iallafall mycket man inte tänker på att man ska ha med sig, och jag kommer säkert att glömma något, men jag kommer ju iallafall hem på besök var fjärde helg så då får man väl packa i mera.

Idag mår jag ganska bra faktiskt. Helt okej. Ingen ångest för tillfället och deppigheten är lite lättare.

Jag kommer inte att gå på marknaden detta året.
1. Jag har för mycket att göra
2. Jag har inga pengar
3. Jag har ingen lust och ingen att gå med

Så det löste sig själv. Och jag ångrar inte, iallafall inte just nu, att jag inte ska gå på marknaden.

Bye Bye!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var verkligen aslite i år jämfört med tidigare år, så du missade verkligen ingenting!

Anonym sa...

Det kommer ordna sig ska du se, får du tråkigt så släng i väg ett sms eller ring // kakan