torsdag 14 april 2011

1,2,3..

1. Trött som ett as. Har plockat och packat hela dagen. Ja, på ett ungefär. Man ser en sak här och var och ba "just ja, den är min, den ska med". Trött och less. Ska bli skönt när flytten är klar.
2. Jag är på väg att bli sjuk. Eller så är jag det redan. Ont i halsen, varm och kall om vart annat. Kanske hänger min trötthet ihop med sjukdom. Möjligt.
3. Jag har till min förskräckelse fått veta att pengarna jag fick från soc, även ska täcka nästa månads hyra. Detta innebär att jag, när jag betalat (bara) hyran så har jag 812 kronor kvar att leva för. Då är inte elen betald och heller ingen hemförsäkring.
Vad ska jag äta?

Sucker Punch sågs på bio igår.
Jävlar vad bra den var. Mmhmm. Se den om ni har möjlighet, men överanalysera den inte. Den är lite förvirrande, så jag rekommenderar att läsa en resenation av filmen först.

Nu ska jag vila min dumma kropp och sinne. Och förbereda mig för flytten imorgon.

Inga kommentarer: