söndag 10 april 2011

Farmville möter Battlefield

Min dröm inatt var ett kaos. Ett rent kaos.
Ett inferno av eld, blod, stress och springande. Jag var med, så var Per, samt andra människor jag inte har träffat på flera flera år.
Det var ingen logik. Bara kaos. Död. Ondska i sitt fulla esse. Det rådde fullt krig. Många omkring mig dog.
Stackars fåren som blev träffade av en misil och dog, liggandes på sidan. Stress, stress och springa. Det var fäkta eller fly som gällde. Och jag flydde.
Det var som sammanfattning en kombination av Farmville möter Battlefield.
Jag vaknade kallsvettig och med ångest.

Nu har snart denna helg gått också. Vad tiden går fort.
Per kom hem sent, så det blev en lång sovmorgon idag. Frukost 12:15. Det är helg det.
Nu funderar jag på om det är tryck byte i luften för jag har sådan huvudvärk att jag snart smäller av.
Äcklig känsla av nedtrappningen av min antidepressiva i bröstet. Tänk er känslan av att hjärtat slår dubbla slag. Så läggen ni till att vid dessa dubbelslag får som elstötar som kommer från bröstet och som sedan vandrar ut i resten av kroppen.
Där har ni vad jag känner just nu. Och tro mig, det är inte trevligt alls.

Nu ska jag lägga mig och vila på soffan.

2 kommentarer:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

Gillar nya designen! Har varit skitkass på att uppdatera mig med folks bloggar på sistone. Ska bli bättre! Kram

Amanda sa...

Usch vad hemsk dröm:(

Jag drömmer också väldigt otäckt ibland. Fast på senare år drömmer jag mest bara väldigt konstiga drömmar.