lördag 23 april 2011

Glad påsk!

Hemma i barndomshemmet och häslar på plus käka lite.
Fick hjälp tidigare av mamma och pappa att sätta upp lite gardinstänger, gardinerna tar vi med oss när vi åker härifrån och hem till mig.
"Hem till mig".... det var konstigt att skriva.
Appropå skriva så har jag börjat kunna göra det. Jag har länge varit tom på ord, men här om dagen rann de bara ur mig och jag satte mig med papper och penna. Fick ihop början på en novell (hela ramen, men blir lite ifyllnad och detaljer senare) plus ännu en början på ännu en... bok... kasnke. Det visar sig. Jag har ju så svårt att avsluta mina projekt.

Nu ska jag passa på att kika runt lite på internet, nu när jag har dator med internet för en gångs skull. Det suger att jag inte har det hemma... men men... vad gör man?

Glad Påsk på er älskade läsare!

1 kommentar:

Ie sa...

GLAD PÅSK till dej med.och katten :)