onsdag 13 april 2011

Fel

Varit på samtal på psyk. Fått lite perspektiv och fått hjälp att se med andra "glasögon" på hela den här läkargrejen.
Jag måste fokusera på det jag känner, visst. Absolut.
Men det tar inte ifrån mig att jag känner att det är fel, det som nu står i min journal. Jag kan inte förstå hur en läkare som denna, vill förstöra mitt liv så illa.
Jag fattar det inte!
Hur kan man vara så ond?

Visst, vad jag förstår så är Schizofreni och Bipolär inte så långt ifrån varandra. Men hur kan man som läkare bedöma så "fel"? Eller vem är det som egentligen har fel?
Detta får mig att tvivla på mig själv, och det är aldrig bra.
Jag får se till att använda min ilska och envishet åt rätt håll. Då jävlar.

1 kommentar:

*Stina* sa...

Stallbackens gymnastiksal OCH hemma:) Det är så sjukt roligt och jobbigt haha:D