måndag 4 april 2011

Fog

Helgen har varit ett hav av känslor och tankar.
Jag har i stunder mått riktigt bra, för att senare falla till en svart avgrund. Jag har haft ont i huvudet, vilket har gjort att jag ännu en gång har hållit behövliga tårar inne. Det är inte en perfekt kombination det där med att ha ont i huvudet och sedan ett ösregn av tårar.
Appropå regn. Hela helgen har det regnat och varit grått och trist. Det enda positiva jag kan se med detta är att snön iallafall försvinner.
Och jag hoppas att det inte kommer att falla någon ny.

Idag ska jag till Arbetsförmedlingen och skriva ut CV och lämna in på ett ställe där jag ändå inte kommer att få jobb.
Jag känner mig väldans negativ och less.
Jag är trött på mycket. Det skulle bli en lång lista om jag började skriva den här. Så jag besparar er det.
Nu, frukost.

Inga kommentarer: