fredag 22 april 2011

I bilder

Jag har egentligen inget att skriva. Jag mår dåligt både fysiskt och psykiskt.
Med förkylning, ögoninflammation (möjlig), ont i öronen och en otrolig trötthet, samt med en hjärna som spökar med mig,
lägger jag härmed upp lite bilder istället:
Kurre med tungan ute :)

Kurre med tungan ute :)

 Kvällsmys med mackor och "Äntligen hemma" som drog igång denna dag.

Köket

Köket

Badrummet

Hallen, sedd från köket och in i "Rummet"

Rummet.
Nu är bokhyllorna inkopplade dock, så tänk bort de fula sladdarna som hänger.

Soffa + bord

Sängen

Inkopplade bokhyllor.
De lyser så fin i mitt annars så nedsläckta lägenhet.

Kvälls maten igår blev: Smörstekt broccoli, men lite salt och vitpeppar. Samt en sked av grönsakssoppan jag kokade för någon dag sedan.Tro´t eller ej, det var gott! 


Och så är de ju ganska vackra med :)

Det blev lite tonfisk till också

Tagna idag.

Tagna idag

Tagna idag

Tagna idag

Det är få människor jag hatar att höra prata som Lisa Ekdahl. Usch!

1 kommentar:

Amanda sa...

Jättefin lägenhet:) Ser verkligen hemtrevligt ut.

Hoppas du och katten kommer trivas!