fredag 21 mars 2008

Big In Japan

Lyssnar på Alphaville med Big In Japan.
Jag kunde inte sova i natt riktigt. Där för gick jag upp 08:10. Har sovit väldigt oroligt, mardrömmar och vaknat hela tiden och bara väntat på att få gå upp.
Det blev inge IKEA igår. Tyvärr, det hade jag sett fram emot. Men det kom annnat ivägen.
Idag ska jag göra lite läxor, sedan ska jag åka till älskling igen.
Jag var hos älskling igår. Han kopplade in stereon i bilen och jag gick bara runt och väntade på att han skulle bli klar. När han var klar var både han och jag trötta, så vi gick och lade oss en stund. Jag hade älskling på armen och lite längre ner på armen låt Tiger. Det var mysigt. Känna den mjuka pälsen mot min arm och höra Tiger snusa lite lätt när hon sover.
Nu ska jag duscha och äta frukost.

Inga kommentarer: