onsdag 12 mars 2008

Sänkt Sobrildos!!!


Min läkare har sänkt min Sobril dos, från 15mg till 5 mg. Jävla läkare, höjer hon inte dosen så byter jag läkare till någon som förstår. Fy fan vad arg jag är. De förstår inte mig och mitt mående, jag blir bara sämre för varje dag.

Idag fick Erafolket som de ville. Varsågoda.

Jag skulle till skulle till skolan idag, men jag orkade inte när det närmade sig. Så skulle jag till min terapeut, man jag lade mig för att vila lite strax före 12 och somnade och sov till 14:00. 14:05 skulle bussen till Ludvika gå. Så jag missade den och det blev ingen terapi för min del idag. Synd, för jag hade behövt prata idag kände jag, men så blev det inte. Fick til på måndag istället.
Nu är det klart med den nya psykologen, får se när jag får träffa henne.

Fan vad dåligt jag mår. Vill bara gå och dö.

Inga kommentarer: