fredag 7 mars 2008

Sjuk


Idag är jag hemma igen. Vaknade 06:00 och tog på mig kläderna jag skulle ha till skolan, men någon skola blev det inte. Fick sådan ångest. Stannade hemma.
Men så kände jag mig dålig på ett annat vis också. Så nu visade det sig att jag har feber. Ont i halsen och huvudet. Tur ändå att jag stannade hemma från skolan.
Jag väntar på boken "Känn pulsen slå", men den kom inte idag heller. Jag som hade sett fram emot lite lugn läsning i helgen. Annan läsning än läxböcker.
Nu ska jag snart träffa älsklingen. Det ska bli så mys.
Förresten skriv en kommentar. Jag skulle vilja veta vem/vilka som läser min blog. Om det nu är någon.

Puss hej

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aha du, nu vet jag att du är sjuk,trevligt, då kan jag gå efter dej o vänta på att jag blir sjuk så kanske man slipper skolan. eller inte.. =P

Anonym sa...

Hej hej.. Jag brukar läsa din blogg, för att se hur det går för dig.
Kämpa på. Kramar

Anonym sa...

Jag läser din blogg... Vet hur du känner dig, går igenom samma saker själv så...