torsdag 6 mars 2008

Nej, jag är inte okej

Jag har ständig ångest. Och inte lite ångest, utan mycket. Så mycket att jag bara skakar och mår illa. Klarade inte av at gå till skolan idag heller. Fan.. jag som tänkt skärpa mig på skolfronten efter sportlovet. Men det går bara inte just nu. Det får både jag och ni ta.
Nej, jag är inte okej. Jag hör Erafolket nästan hela tiden. De befaller och befaller, men lyder jag? De är på mig hela tiden och vill ha föda, det var ett tag sedan nu. Blodets makt.
Nej, jag är inte okej. Denna ständiga ångest står mig hit upp *pekar på halsen*. Ska jag behöva gå på Sobril hela tiden för att klara av dagen? Jag vet att de är beroendeframkallande och att jag förmodligen, eftersom jag ätit dem så länge och får abstinens om jag inte tar någon på ett tag, är beroende.

BB

Inga kommentarer: