fredag 14 mars 2008

Utan Sobril i kroppen

Utan Sobril (eller något annat lugnande medel i kroppen) gick jag till skolan imorse. Det var kämpigt, men det gick. Och jag stannade i skolan hela dagen och gick på alla lektioner *stolt*. Det gick till och med bra på matten, vilket det inte brukar göra.
Men när jag kom hem så hade jag sådan abstinens att jag fick lov att ta Sobril för att lugna huvudvärken och skakningarna. Och nu sitter jag här och skriver, trots att jag är så trött på att sitta vid datorn.
Skickade in hemtentan i psykologi idag, hoppas att det går bra på den.
Nu väntar jag bara på att älskling ska ringa så jag får komma till honom och ha en lugn helg, med inte allt för mycket pluggande. Ska väl bara plugga lite naturkunskap och lite matte, men annars blir det nog lugnt.

Inga kommentarer: