tisdag 19 oktober 2010

Elaka huvudvärk

Var iväg och jobbade idag 8-11.30. När klockan slog nio kände jag en kraftig smärta i bakhuvudet som sedan strålade ut i ögonen. Barnen skrek och skrattade och vartenda ljud gjorde så fruktansvärt ont i huvudet. Synen försämrades på mitt högra öga någon timme senare.
Jag stannade ändå, gjorde min dag, och begav mig sedan upp på stan för att hämta ut ID:t och fråga om räkningen jag har fått. Det var inga problem, ID:t fick jag och räkningen var ett misstag.
Sedan hoppade jag in en snabbis på Åhlens och köpte mig en foundation. Får se om den passar mig, är väldigt kräsen när det kommer till det. Den enda hittills som jag har hittat att jag kan ha är H&M:s egna.
När jag kom till kassan så sa kassörskan att jag fick en necessär om jag köpte två maxfactor- produkter. Okej, tänkte jag och hittade en riktigt snygg ögonskugga också. När jag såg att priset blev strax över 200 så började jag fundera på om det var värt det... När jag kom hem så upptäckte jag att det faktiskt låg saker i denna necessär också. Fyra gratis produkter fick jag med, varav ett nagellack som jag blev lite förälskad i.
Så ja... det var värt det.

Nu ska jag slänga mig i soffan igen och invänta House som börjar om lite mer än 2 timmar.

Inga kommentarer: