torsdag 14 oktober 2010

Snart sova, för det behöver jag

Imorgon har jag kort dag, men jag fick jobba hela denna vecka alltså.
Börjar 07.30 och slutar 12.00 imorgon. Jag kan inte beskriva hur trött jag är. Jag blir lätt irriterad och är inte långt ifrån tårarna emellanåt. Det är dock inte så bra eftersom jag jobbar på dagis, men jag håller.
Skolarbete har det inte blivit något gjort denna vecka, och jag känner stressen eftersom jag ska vara klar med skolan till jul. Men men...

Imorgon, efter jobbet, så måste jag till apoteket och även in på banken och bråka med dem.
Man ska inte få behandla sina kunder hur fan som helst heller. Får försöka ta det lite lugnt och inte skälla för mycket bara. Men jag känner att krångel orkar jag fan inte med nu. Inte krångel gällande saker som SKA fungera.
Nu ska jag slänga mig i soffan snart och kolla på tv. Sedan ska jag sova, för det behöver jag.

Inga kommentarer: